czwartek, 5 września 2013

Wakacyjne pamiątki

Moja pamiątka to szklana buteleczka z muszelkami, piaskiem i bursztynami zatopionymi w wodzie. Przywiozłam ją z  wczasów nad morzem, a kupiłam w Sobieszewie. Jest ona niewielka, przezroczysta o prostokątnym kształcie. Stoi na moim biurku i przypomina mi o minionych wakacjach.
Kasia S.

Z wakacji przywiozłem kartkę z magnesem. Jest ona w kształcie prostokąta. Przedstawia widoki znad morza. Kupiłem ją w Rewalu. Przypomina mi o obozie sportowym i o grze w piłkę.
Antoś

Moją pamiątką z wakacji jest gliniany ptaszek. Przywiozłam go z kolonii w Krynicy Morskiej, a kupiłam na wycieczce w Szymbarku. Jest on średniej wielkości. Ma biały brzuszek i brązowoszare piórka. Stoi on na moim biurku i towarzyszy w odrabianiu lekcji oraz przypomina mi o wakacjach w Krynicy Morskiej.
Marysia

Z wakacji przywiozłem figurkę foki siedzącej na kamieniu. Kupiłem ją w Międzyzdrojach na miejscowym targu. Byłem tam z mamą. Figurka foki jest nieduża w kolorze brązowym. Bardzo mi się podoba i przypomina o miłych chwilach, które spędziłem nad morzem.
Bartek

Moją pamiątką z wakacji są muszelki. Znalazłam je na plaży w Jastrzębiej Górze. Są małe i średniej wielkości. Swoim wyglądem przypominają pierożki. Bardzo mi się podobają. Gdy patrzę na nie przypominam sobie wakacje nad morzem.
Wiktoria