poniedziałek, 21 stycznia 2013

Ach, co to był za bal!

 
Tradycyjnie w karnawale odbywa się w naszej szkole bal. W tym roku odbył się w czwartek, 17 stycznia. Organizatorem była Rada Rodziców. Zabawę prowadził wodzirej, przy muzyce bliskiej dzieciom. Odbyło się też wiele ciekawych konkursów, w których każdy uczestnik otrzymał słodką nagrodę. Na sali balowej można było spotkać księżniczki, cyganki, wróżki, rycerzy oraz wiele innych postaci z filmów, bajek i baśni. Czas płynął szybko, a śmiechom i tańcom nie było końca. Trudno było zakończyć tak wspaniałą zabawę i pogodzić się z faktem, że kolejna odbędzie się dopiero za rok.

Kasia S.:
Na balu bawiłam się świetnie. Najbardziej podobał mi się konkurs z kręglami. Moją ulubioną piosenką była "Ona tańczy dla mnie".

Antoś:
Był to najcudowniejszy bal w moim życiu. Podobał mi się konkurs z balonami. Muzyka była fantastyczna.
 
Filip:
Bal karnawałowy bardzo mi się podobał. Była cudowna muzyka. Ciekawe były konkursy, zwłaszcza konkurs, w którym pękały balony.