poniedziałek, 27 maja 2013

Zajęcia otwarte dla mam

Z okazji Dnia Mamy zaprosiliśmy do szkoły nasze mamy na zajęcia otwarte. Chcieliśmy pokazać jak pracujemy i co potrafimy stworzyć. Pracowaliśmy w pięciu czteroosobowych zespołach: redakcyjnym, plastycznym, recytatorskim, muzycznym i komputerowym. Każda grupa otrzymała jedno z pięciu zadań do wykonania: napisanie bajki dla mam, wykonanie pracy plastycznej "Majowa łąka dla mam", przygotowanie recytacji tekstu "Nasze mamy", opracowanie akompaniamentu z wykorzystaniem instrumentów perkusyjnych do utworu "Wiosenny bal"  oraz stworzenie filmu animowanego w programie Domo Animate. Prezentacja prac poszczególnych grup bardzo podobała się naszym mamom i została nagrodzona brawami. Nie zabrakło też słodkiego ciastka przygotowanego w twórczej wersji, czyli truskawkowego serca połączonego z herbatnikiem za pomocą kremu czekoladowego. Każda mama mogła posmakować również soku pomarańczowego podanego przez swoje dziecko. Piękne laurki z własnoręcznie napisanymi życzeniami będą przypominać naszym mamom o kochających dzieciach.

Laurki dla mam
Laurki dla mam
Majowa łąka dla mam